Thursday, July 8, 2010

Berita gembira...:)

Salam...bulan rejab yang mulia hampir tamat..lepas ni akan bersambung ngan bulan syaaban pula..kali ni humaira rasa skt je msa dpt berpuasa dlm bulan rejab ni..tenaga banyak digunakan..sementelahan ayah kurang sihat..dan dugaan dtg lagi bila abg juga jatuh sakit..tak pe..humaira redha..sbb humaira yakin semua yang berlaku ada hikmahnya..

Smlm humaira dpt call dari UMP..pggilan untuk interview this tuesday..alhamdulillah..Syukur ya Allah..walaupun baru first step..(interview baru) tapi humaira berdoa dan berazam membuat yang terbaik..semoga kali ni Allah memberikan rezeki ni pada humaira..amin..

Hati humaira sebenarnya berbolak balik kerana ada beberapa masalah timbul buat masa ni..pertamanya..cuti di ofis humaira telah dibekukan atas sebab2 tertentu..keduanya..humaira terlibat dengan kursus java selama seminggu start hari isnin sehingga hari jumaat..ketiga..humaira terpaksa menggantikan ketua unit yang sedang sarat mengandung untuk melakukan beberapa tugas..

Humaira telah mendapatkan nasihat dri ketua unit..cadangan beliau ialah mengambil el kerana katanya itu rezeki..mengenai kursus pula..dikatakan tak mengapa satu hari tak hadir..nti hari berikutnya..hadirla..katakan ada perkara emergency..

Ya Allah..betul ker apa yang humaira akan buat ni..doa humaira agar humaira diberi petunjuk dan dipermudahkan perjalanan..

3 coretan hati awak:

Lovely Bella said...

Gud luck untuk interview nanti :)

nur zunairah humaira said...

lovely bella ~ thank you so much 4 the wish..:)

nur zunairah humaira said...

ada sedikit kekecewaan muncul apabila interview ini tidak berjaya..tak pe la..sesuatu yang berlaku tu pasti ada hikmahnya..:)

Template by:
Free Blog Templates