Monday, December 13, 2010

Dunia ini hanya sementara...


Minta Maaf byk2..saya bukan pendendam orangnya..satu ketika dahulu mungkin..tp kini saya telah berubah..jadi..janganlah menuduh saya yang bukan2..saya juga manusia yang mempunyai hati dan perasaan serta tahap kesabaran sama seperti manusia lain..saya orangnya bukan luar biasa..

Oleh itu..sebagai seorang muslimah..sya ingin mengingatkan kepada kawan-kawan serta diri saya sendiri..ingatlah DUNIA NI HANYA SEMENTARA..sampai masanya kita akan pergi..dan kita tak tahu pun bila kita akan dipanggil semula..jadi berbuat baiklah selagi boleh..janganlah kita asyik menuding jari pada orang lain..Ya, mungkin orang itu ada kesilapannya..tapi kita hendaklah berbaik sangka dan fikirkan bahawa mungkin apa yang terjadi..ADA HIKMAHNYA..serta..mungkin apa yang terjadi ini adalah dari kekhilafan kita samada kita perasan atau tidak..

Tak usahlah kita bermusuhan..Allah tak suka..dan kita harus ingat..SEMUA DUGAAN INI DATANGNYA DARI ALLAH..bukannya datang dari makhluknya..

0 coretan hati awak:

Template by:
Free Blog Templates