Tuesday, August 16, 2011

::Membaca segalanya tentang dia::

Suka..org yang simple..yang biasa2 aja..:) ..terima kasih...hadirkan perasaan ini..
Suka..roti yg dibubuh aym rebus + mayonis..
Suka..horlick n carrot susu..
Suka...nasi grg kg
Suka..pggl saya dgn panggilan yang sedap didengar..
Suka..layan kerenah saya..

Risau..bila saya call awak waktu drive..
Risau..bila saya nangis..
Risau..kalo ramai org lelaki dekat dengan saya..

sidia saya, saya suka awak apa adanya diri awak...segala kelebihan dan kekurangan awak..saya terima..kerana saya tahu..Allah dah ciptakan begitu untuk awak agar ianya lengkap untuk awak..

sidia saya, jangan risau..selagi Allah telah menetapkan hati saya untuk menyayangi awak, selagi itu, walau seribu lelaki mengelilingi saya..sya ttp nampk awak yang jauh dimata saya..tp dekat sgt dihati saya..saya call awak waktu drive kerana..saya juga manusia..agak tkt pada kegelapan terutamanya pada tengah malam..walaupun dah berkali awak ingatkan saya..takut pada Allah sahaja..:) awak sangat membanggakan saya...sidia saya, saya menangis kerana..saya risaukan awak..saya tak nk awak putus asa atau patah hati..saya nak awak kuat..think positive...saya nk bersama awak waktu susah dan senang awak..

sidia..fahamilah..apabila saya tak call awak..bukan bermakna saya merajuk atau kecil hati..sya nk bg space pada awak..apabila saya tak msg awak..bukan bermakna saya sudah berubah hati..nauzubillah..sya cuma nak awak merehatkan minda dan fikiran awak..

sidia, jangan terfikir untuk menjauhkan hati dari saya..sdh cukup kita menjauhkan diri...jgn pulangkan hati saya selagi Allah izinkan ianya untuk awak...dan jangan ambil hati awak dari saya selagi Allah izinkannya untuk saya...

0 coretan hati awak:

Template by:
Free Blog Templates