Tuesday, July 19, 2011

::Menunggu::

Hari demi hari menunggu...sesuatu yang tak pasti..cuma hatiku agak pasti tentang itu..Allah lebih mengetahui..doaku, moga tiada lagi tampalan hati yang harus aku lakukan..benar, kerana aku manusia, semua itu harus ku tempuhi dengan izin-Nya..

duhai si dia..yang aku tak tahu siapa..sbnrnya hatiku takut berbicara..lantaran takut tersalah kata juga salah empunya diri. Cuma keyakinanku masih ada, Allah pastikan sampaikan padanya..

doaku agar kau akan berkunjung juga ke laman hatiku..yang sentiasa aku doakan agar Allah mengizinkan ianya milik kamu..memang benar aku perlukan kamu sebagai pendamping dan penemanku juga pembimbing sebelum kita kembali kepadaNya..betapa hati..jiwa..ragaku..agak goyah ketika ini dalam penantianku..

kamu..yang aku tunggu...moga sayangmu padaku keranaNya..benar-benar kerananya..bukan kerana duniawi semata..

0 coretan hati awak:

Template by:
Free Blog Templates