Friday, February 5, 2010

Diary untuk hari ini..

Hari ni..dgr lagu UNIC..best sgt..terharu jap tgk bait2 lirik dia..btl..kwn ketawa ramai..kwn menangis..sshnya nk ketemu..tp alhamdulillah..akhirnya aku bertemu juga dgn seorang kawan yg aku cukup berterima kasih atas segala pendapat dan pertolongannya..so..lagu ni aku tujukan untuk dia. Wat a such beautiful heart u have..and i always pray for u n ur hubby happiness..Aminn..

Happiness tuk aku? Insya Allah..satu hari nti aku akan merasainya..lambat atau cepat je..aku pasti..Allah itu maha adil, maha penyayang..DIA takkan biarkan hambanya begitu sahaja.

Terima kasih ya Allah atas peringatan yg sentiasa kau berikan untuk hambamu yg sering terlupa ini..

Doaku..smga orang2 yg aku syg sentiasa dlm lindunganMU..berkatilah hdp mereka di dunia dan di akhirat..kau tetapkan lah iman mereka..redhailah mereka..tunjukkan mereka jalan yang lurus dan jgnlah kau biarkan mereka jauh drimu..

Untuk insan2 yang aku sayang..aku berikan sayang ini kepada kamu, kamu dan kamu..aku redha atas apa yang berlaku..terima kasih juga atas segala yang diberikan kepada aku..krna aku yakin aku akan semakin tabah dan sabar dengan pemberian ini..dan aku yakin ada hikmah yang tersembunyi di dalamnya..

"Bersabarlah dan bertawakallah dalam kehidupan ini..sesuatu yang terjadi itu tentu ada hikmahnya.."

1 coretan hati awak:

nur zunairah humaira said...

hee..jap humaira jap aku..teman2 rakan taulan..jgn pelik yer..kekdg..sumer tu ikut keadaan semasa..hikhikhik

Template by:
Free Blog Templates